O pasiune plină de energie! CRISTALELE! 

Împărtășesc cu voi o plăcere pe care o am de câțiva ani: plăcerea de a meșteșugi accesorii din pietre semiprețioase. 

O pasiune ciudată pentru unii, care și-au găsit hobby-urile în pescuit,  plimbări,  dans etc, și normală pentru alții! 

Cum a început? 

Într-un moment de pierdere interioară,  de nesiguranță,  de singurătate, de credință,  mi-am găsit doi ” prieteni” minunați! Credincioși,  plini de energie și de vitalitate, mi-au fost alături în perioadele mai puțin bune din viața mea, m-au ajutat să depășesc obstacolele vieții mai ușor,  să înțeleg cursul vieții și să-mi găsesc oarecum un echilibru. 

Eiii,  nu că acum aș fi cea mai echilibrată persoană,  dar sunt pe drumul cel bun!

Să revenim la „prietenii”mei, cum vă spuneam, m-au ajutat, m-au protejat, m-au învățat să discern lucrurile, și să aleg calea simplă și plină de iubire!

Un AMETIST și un GRANAT, mi-au fost alături la bine și la greu și asa cum spun preoții la cununiile religioase,  îmi doresc să îi am lângă mine” pân’ ce moartea ne va despărți „.

Să ne înțelegem,  micii mei” prieteni”, nu sunt nici magi, nici magicieni,  nici vrăjitori și nici măcar zâne,  ci doar ajutoare dăruite de către Mama Pământ și de Dumnezeu! 

Cum m-au ajutat?

După cum știți noi suntem și energie, universul este energie, totul este energie, chiar și emoțiile noastre,  iar cristalele și ele sunt tot o formă de energie.

Iar ele, ce fac, amplifică puterea noastră de vindecare! 

Aceste pietre sunt într-adevăr prețioase, căci deschid inima și aduc bucurie

Pietrele au fost folosite de mii de Ani ca ornamente și ca simboluri ale puterii,  dar ele nu au fost folosite numai pentru frumusețea lor, ci și pentru semnificația sacră ce le-a fost atribuită. 

Consacrarea și programarea cristalelor le ajută să funcționeze mai eficient și face parte integrantă din ritualul de lucru cu cristalele. Având o energie extrem de puternică,  pietrele trebuie abordate cu tot respectul. Dacă le vei trata astfel, ele vor colabora cu plăcere cu tine. Mulţi oameni își aleg o” zi a cristalelor ” în care își curăță cristalele și fac meditații cu acestea astfel încât să își amplifice rezonaţele cu energia lor.

Voi ce experienţe ați avut?

Cum vă curățați pietrele?

Cum v-au ajutat? 

Aștept relatarea experiențelor voastre cu mare entuziasm! 

Mulțumesc 

Lasă un răspuns

