Algoritm de recuperare a potenţialului Divin prin Reiki


Măsurarea Potenţialului Divin şi, dacă e cazul şi e furat sau legat, recuperarea lui pe baza algoritmului se face  în fiecare dimineaţă, după rugăciunile şi curăţirile obişnuite.

Cu ansa şi raportorul, se caută răspunsul la următoarele întrebări:

Cât la sută din potenţialul meu divin, manifest sau încă nemanifest, se află acum la mine?

Dacă e mai mic de sută, urmează alte întrebări: Este potenţialul meu divin legat cu întuneric? Este potenţialul meu divin legat cu lumină?

Mai putem întreba dacă potenţialul a fost cedat de bunăvoie, furat sau pierdut în urma  unor păcate, asta ca sa  nu excludem niciuna din variante. Dacă e legat, înseamnă ca a fost furat şi că se poate folosi algoritmul.

Apoi:

Este potenţialul meu divin legat în dimensiunile inferioare? Este potenţialul meu  divin legat în dimensiunile superioare? Este potenţialul meu divin legat undeva pe Pământ?

După aflarea răspunsurilor, se trece la recuperarea propriu-zisă. Să presupunem că 40% din potenţial e legat, cu lumină, pe pământ.

Ne activăm palmele, apoi, undeva în faţa noastră, deschidem dimensiunile cu CKR, SHK, HSZSN, DKM. Facem un gest cu ambele mâini întinse, cu palmele căuş ca şi  când  le-am introduce prin „poarta“ deschisă de simboluri şi rostim algoritmul:

„Cu Lumina Duhului Sfânt care curge prin palmele mele, cer acum ca întregul potenţial  divin care  îmi aparţine  şi mi-a fost  furat  şi legat să se elibereze, să vină aici şi acum dacă şi cât îmi este îngăduit prin Voia lui Dumnezeu ca să se poată  manifesta  aşa  cum îmi este dat  prin  drept  divin pentru a-mi împlini Misiunea Personală  aici şi Acum pe acest Pământ.”

Se aşteaptă apoi o vreme, aşa cu palmele întinse. Se simte energia care vine acolo şi se aduce în câmpurile noastre. Se măsoară apoi dacă Potenţialul Divin e din nou la sută.

Se rosteşte o rugăciune de mulţumire.


Sursa: Reiki O.D.A (cred J)


Lasă un răspuns

